Prismodel

Institutioner, der er tilsluttet DeiC, kan evaluere Zoom på en fælles instans, og herefter få oprettet deres egen instans. 
 

1. Oprettelse på fælles instans
 

Alle brugere fra flere organisationer bliver oprettet under det samme domæne.

Begrænsningerne under den fælles instans er følgende: 

a. Brugerkonti bliver slettet efter 3 måneder, hvis møderum ikke har været anvendt.
b. Integrationer med LMS m.m. er ikke muligt.
c. Administration af egne brugere er begrænset.
d. Statistik over eget forbrug er begrænset.
 

2. Oprettelse af egen instans
 

Her får en brugerorganisation adgang til administration af egne brugere og egen instans, integrationsløsninger, forbrugsstatistik m.m.
 

Priser
 

De nye priser per 1. oktober 2020 baserer sig på en site-licens for hele organisationen ud fra antal fuldtidsansatte (fakultet & ansatte).

Vejledende priser ved oprettelse af egen instans: 

1. Eksempel

  • Antal fuldtidsansatte: 500 (Minimum)

Pris: 40.913 DKK eksklusiv moms per år.

2. Eksempel

  • Antal fuldtidsansatte: 3.500

Pris: 164.182 DKK eksklusiv moms per år.

3. Eksempel

  • Antal fuldtidsansatte: 8.500

Pris: 300.074 DKK eksklusiv moms per år.

 

Følgende er inkluderet i priserne:

  • Dial-in via telefon
  • 5 stk. H323/SIP -licenser
  • 5 stk. Zoom Room -licenser
  • 5 stk. Zoom Webinar 500 -licenser
  • Alle ansatte, der har behovet, kan få Zoom Large Meeting 500 -licens
  • Alle studerende har Zoom Large Meeting 300 -licens
  • Desktop-baseret optagelse af møder

Server-baseret optagelse er endnu ikke inkluderet, men forventes snarligt.

Revideret 19/10/17